Известие

Collapse
No announcement yet.

Гумени преходни тръби смукателен колектор

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Гумени преходни тръби смукателен колектор

    Братя помагайте , а най вече Valjo дайте ми размерите на преходните гумени тръбички от алуминиевата отливка към самият смукателен колектор.
    Аз ги меря на колата външно ф 48 дължина 46мм , а от мгазините ми говорят за едни дето са 53 -55мм 2 те за цъфнали и съм ги закрепил с Бишоп ама е временно. От Итал булавто е същото диридже.
    Колата е 155 2,0l TS 94g Аspirato super Elegance.
    Хайде помагайте за самолета.
    Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
    Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

  • #2
    марку4

    ако са 52мм-отиваш в селскостопанската аптека и си купуваш марку4 ф52 ,нарязваш го(без да го обелваш и сваряваш,аз не съм Ути),и стягаш с по-ка4ествени скоби-така аз направих с турбинката
    Аlfa 164 Super 2.5TD

    Comment


    • #3
      андро ги направи с момент тиксо и е перфе
      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

      Comment


      • #4
        Абе стига сте варили и облепяли
        Самите маншони имат ограничител отвътре, за да не се допират тръбите от колектора и интейка, защото ще се предава температурата
        Струват по 8-9лв./бр. и се сменят веднъж
        В магазините са 2 модела - 1 модел за ТС 8V и 1 за ТС 16V моторите
        sigpic

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Dodo 155
          Самите маншони имат ограничител отвътре, за да не се допират тръбите от колектора и интейка, защото ще се предава температурата
          пък според бобо тва било за да не се завихрял въздуха...
          лично според мен е някво оребрение за да не се прегъва маркуча от вакуума. освен тва тия маркучи са по 11лв в ТиН + по 1лв за скобите защото са за еднократна употреба. освен това са възкъсички и ако мръдне малко кутията почва да смуче въздух. аз (като екс-голфър) си купих термолента от билла за 3лв и ги омотах стабилно. 1 месец си карам без да прави проблем. колко ще изкара незнам ама имам матриал за още поне 2 интервенции. самата операция демонтаж - облепване - монтаж отнема не повече от 2 часа.
          '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
          '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

          Comment


          • #6
            Аз ги смених и 4-те сам отне ми 2 дена
            Иначе отвътре има борди и той служи май като ограничител или
            май по точно за въздуха Абе със сигурност не за да не се прегъва
            маркуча, а за мърдане и дума неможе да става (поне при 164-ката)
            щотооооо абе ето една картинка разрез:

            т'ва черното е въпросния маркуч

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Dodo 155
              Абе стига сте варили и облепяли
              Самите маншони имат ограничител отвътре, за да не се допират тръбите от колектора и интейка, защото ще се предава температурата
              Струват по 8-9лв./бр. и се сменят веднъж
              В магазините са 2 модела - 1 модел за ТС 8V и 1 за ТС 16V моторите
              Aкъде са тези магазини ? Във варна има само за модели след 95г
              Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
              Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от kris11
                ... A къде са тези магазини ? Във варна има само за модели след 95г
                Май ще трябва да ти пращаме по автобуса
                Иначе UMAX го е скицирал много добре
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Абе момчета, аз като гледам тази картинка, тя май хич не отговаря на това което е под моя капак... При мен въпросните маркучи са по-дълги и без такъв вътрешен борд... Знам го, защото преди време влезе вода през въздушния ми филтър и и колектора ми "изплющя" та се наложи да слагам нови скоби. Но дори и така (с некви си измислени маркучи) не съм имал проблеми с ДВГ-то (да чукна на дърво )...
                  Та, извода май е - всичко, което ляга и уплътнява добре и не засмуква въздух отвън - върши работа
                  AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                  Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Z:)m
                    Та, извода май е - всичко, което ляга и уплътнява добре и не засмуква въздух отвън - върши работа
                    въпроса е да е от маслоустойчив материал... много се бях замислил да сложа някакви ВиК муфи дето струват стотинки ама не съм търсил дали има подходящ размер пък и е по-добре да е мека връзка там
                    '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
                    '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

                    Comment


                    • #11
                      При мен има и бордове от външната страна в двата края за да не излязат скобите.Аз засега съм решил втпроса с самовуканизиращ "Bishop "- тип GLF , но все пак искам да ги сменя .
                      Иначе те трябва и да издържат и на температура - 90градуса поне ., фалшивата гума на тази температура се напуква и скапва много бързо.
                      Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
                      Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Z:)m
                        Абе момчета, аз като гледам тази картинка, тя май хич не отговаря на това което е под моя капак... При мен въпросните маркучи са по-дълги и без такъв вътрешен борд... Знам го, защото преди време влезе вода през въздушния ми филтър и и колектора ми "изплющя" та се наложи да слагам нови скоби. Но дори и така (с некви си измислени маркучи) не съм имал проблеми с ДВГ-то (да чукна на дърво )...
                        Та, извода май е - всичко, което ляга и уплътнява добре и не засмуква въздух отвън - върши работа
                        jlfxjd май е с пластмасови тръби с по-малък диаметър,не съм 100 процента сигурен
                        Аlfa 164 Super 2.5TD

                        Comment


                        • #13
                          Додо 155 помага -откъде ги намери за твята Белисима 155 2,0л .
                          Азь съм в чудо се видял.
                          Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
                          Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

                          Comment


                          • #14
                            Daaa

                            Аз сменях моите колектори от пластмасови с алуминиеви и гумичките наистина са различни. Моята е 155 ТС 8V'94 /сега Валю, ако япогледне в Епер-а, ще знам и точната модофикация /
                            Гумичките ги взех от Александър Ауто в Бургас и е бяха 15 лв бройката /оригинални само уж били /
                            Ако някой ги намери по-йовтино, моля да свирка, че аз съм на газ и от време на време детонирам и кой ли ден ше се скъсат, та поне 1-2 резервни да имам. Иначе смяната става с една отвертка и лост за около 15-ина минути, без да се сваля вариатора даже

                            Comment


                            • #15
                              Re: Daaa

                              Първоначално публикувано от krasyb
                              Аз сменях моите колектори от пластмасови с алуминиеви и гумичките наистина са различни. Моята е 155 ТС 8V'94 /сега Валю, ако япогледне в Епер-а, ще знам и точната модофикация /
                              дай номвера на рамата и ше го пуснем

                              Първоначално публикувано от krasyb
                              Гумичките ги взех от Александър Ауто в Бургас и е бяха 15 лв бройката /оригинални само уж били /
                              Ако някой ги намери по-йовтино, моля да свирка, ...
                              тука някъде Алф беше казал че в Т&Н били по 11лв незнам ква цена е това де...
                              '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                              '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                              '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                              Comment

                              Working...
                              X